.

Nu har jag ätit, klätt på mej och tillochmed bäddat sängen!
nu väntar jag bara på lisa som borde komma när som helst? :P
njaa, lisa vet man aldrig när hon kmr. ;)
så jag är fortfarande ensam hemma!


dåliga saker mad att vara ensam hemma:

* läskigt :]

* man måste "laga" mat själv

* om nåt går sönder finns det ingen annan man kan skylla på :]


bra saker när man är ensam hemma:

man kan gå runt i pyjamas

man kan gå på toa med öppen dörr ;] hahaaha ;););););)

* man kan lyssna på så hög musik man vill!!! :D


min spelnings lista nue :


the unforgiven 3 - Metallica

the world's greatest - R. Kelly

clothes off! - gym class heroes

rock'n roll aint noise pol. - ACDC


haha, då vet ni det ;);)
pussar


Kommentarer
Postat av: hanna

bra listor ;)

Att ha mjukiskläder är det bästa som finns ^^

2009-02-09 @ 12:39:30
URL: http://halshammar.se
Postat av: spökeeet

men du jag har kommit nu !! =D

2009-02-09 @ 15:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0