melodifestivalen

hejhej, nu är jag hemma :)
bäst var typ cookies 'n beans - what if och måns - hope & glory var också bra, dom sämsta var lasse lindh - jag ska slåss i dina kvarter! och markoolio var inte så bra, han sjungde kärlekssång från mej.
hihi, då vet ni vad jag tkr! :)

från början skulle vi vara jättetysta och när hon programledarn kom in och ropade typ hallå skellefteå så svarar ingen och det ska dom typ sätta in i början av det som ska visas på tvn :P haha, hoppas att jag inte kmr med då! haha, platsen längst fram var väl kanske inte så bra som vi hade trott men de funka :)

sov gott nu!!
pussar<3


Kommentarer
Postat av: Olivia Lindfors

De kingade i går <3

Vi hade en superplats iaf<3<3 :*

Ha en bra alla <3 dag i dag<3

2009-02-14 @ 10:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0