hannas helg :)

tjenare bloggen (:
i fredags sovde lisa hos mej, vi hade hur kul som helst!=) sen så for vi på våran innebandymatch på lördagen, (vi förlorade me 5-3).. menmen, sen for vi på stan, ja köpte två koftor, och en tröja, men tröjan kom inte hem.. hehe klant. också åt vi på subway! dom som gjorde våra macker skrattade bara åt oss typ, vet inte riktigt varför men.. vi var väl inte så rutinerade om man säger så. senast jag åt där var typ i somras..för att jag typ alltid äter på dallas :$ heh stammis. sen kom lisa till mej efter middan, sen for vi på discot. vi kom typ en timma försent eller nåt sånt, alla började sakna oss ;) heh konstigt? nae (a) eheh, de var inte så himla roligt... så då for jag och lisa me olivia hem till henne! då satt vi vid datorn ett tag, sen for vi tillbaks till discot (a) hehe sen for jag hem då discot sluta. och som ni märker har jag inte uppdaterat bloggen så bra... men nu vet ni varför. har haft proppat schema i helgen(a), och pappa fyller år idag också, så vi har firat han och sådär:) och nyss var jag ute me lindfors och åkte skidor! endå kul(a) och snart har jag tänk sova, är jätte trött...... nån som vill se mina roliga bilder? oki:)



Kommentarer
Postat av: lisa

Inte tråkig helg vi hade haha ! :D

2009-02-16 @ 17:39:41
URL: http://lisaeriiksson.blogg.se/
Postat av: William

Synd att ni förlora...

2009-02-17 @ 15:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0