snow

hej :)
inte lite snö ute!
jädrit jobbigt om man ska nån stans eller skotta osv...
men superduperkul att vara ute och leka i! :D

Jag och hanna har då varit ute och simmat i snön, åkt madrass och dykt :P
efter det drack vi varm oboy med grädde i, mums :]

men nu har hanna farit hem och strax blir det godmiddag!
det vart det i går också eller iaf för min del, jag värmde upp oxfile som var kvar sen nyårs :P gött

för övrigt har jag sett att gossip girl börjar om ikväll, och det blir ju kul att se det nu när jag har läst boken du och ingen annan som handlar om vad som hände före :) (typ den sista av en massa böcker)

jepp, så ärde! kommentera gärna! (=

kramar /carro

Kommentarer
Postat av: lisaa

One tree hill har ju också börjat =D

såg du ? <3



och du kan jag vara med dej imorron ? :)

2009-02-08 @ 19:05:07
URL: http://lisaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0