11 januari

hihi. idag äre den 11 januari, och jag fyller 13 år :) jag är jätteglad för presenterna jag fått. hihi:):):)


jag fick tre underbara kuvert, undra vad som finns i dom!=D=D


av mamma och pappa: presentkort på H&M, +200kr
av farmor & farfar: 200kr
av Linn: två armband
av mormor: 300kr

^just idag känner jag att det är min dag:]
wiie nu blire shoppa, och försöka spara :$ och till middag ska vi äta pizza, kungkingg eller vaaad?=D

hihi. men tack iaf carro för de su skrev i förra inlägget:] jag älskar dej så himla mke!<3<3<3

men nu kan ju "ni" få se några bilder jag tog idag, "enjoy" hahah ;D


en av tårtorna , jag smakade inte den för jag åt en annan tårta :$


kajsa vispade gräddzoorr :)


den bästaste tårtan ever :)


hahahah taack bruuscchan för armbanden ;)<3

vad tycker ni om bilderna? :]
förresten.. vart är våra kommenterare som vi hade för ett tag sen? vafan kom igen nu å kommentera ;)

hihihi. btw så gjorde jag och carro en film igår som vi inte ska tala om , eller carro? (A)

/13årig hanna :}
haha klå den du ;p

Kommentarer
Postat av: carrooooo

hih :], grattis!

fin bilder :D:D



vi ska nog inte tala såmke om den film en, nej ;)

2009-01-12 @ 19:19:04
URL: http://hannaacarro.blogg.se/
Postat av: carrooo

hih :], grattis!

fin bilder :D:D



vi ska nog inte tala såmke om den film en, nej ;)

2009-01-12 @ 19:19:53
URL: http://hannaacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0