AKTIVT!!!! :D

eller så inte...

jag skriver typ 1 inlägg per dag , brava? =D=D eller så int=) men who cares , jag var just på väg att lägga in lite bilder på datorn som jag skulle visa .... men förstås , slut batteri och usbsaken dampa, lyckat. men jag visar imorrn, :) kommigen å kommentera!!!!=)


idag på school hade vi skridskor , hehe jag suger på de.. men, det gick ju nästan bättre en förra gången :) rreelly nice. heheho, men efter skolan for iaf ja till linn me majsi. eller först så gick jag och lisa hem me varann, och hon höll på skicka över en låt. men då glömde vi att vi hade min mobil i lisas ficka =O=O=O så hon hade den typ hela dan och skrev sms osv... ;) heheh.

också innebandyträning hade vi på kvällen oso.. heh nice=)

bilder imorrn.... kansee ;)

/HANNAAAAAA

btw.
carro , ja ska försöka kirra en ny header ;);))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0