:)

Hejhej! vad gör alla? :), själv ska jag vara med hanna, när som helst kommer hon nog och plingar på :D vi ska typ se körslaget, jag hejade ju på Lagaylia och hennes kör men dom åkte ju ut förra veckan :(, vilka hejar ni på? :P
i alla fall så har jag just gjort dipp och ska hacka upp nå gurka och paprika att dippa eftersom jag inte äter chips :P men det är typ ändå lika gott om inte godare! :)

Idag har jag iaf varit me Lisa<3<3
jag måste ladda batteriet i kameran så jag kan lägga in bilderna vi tog sen, men tills dess får vi nöja oss med en gammal bild :] (L)
bilden är egentligen inte så gammal men..
Lisa låtsassover:) hon gör reklam för min kudde :D tror jag

/Caroline

Kommentarer
Postat av: lisaeee

jag sov faktist !! ;)

2009-01-13 @ 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0