HIhi :]

hejsan :), jopp, nu håller jag på att ta över ;P, men jag vill läsa hannas inlägg! för dom är faktiskt intressanta, eller hur? :] <3 :D ialla fall så ska jag typ dusch strax och sen ska vi och bowla med robertssons :)

Och jag fick reda på en ganska dålig nyhet nyss :(
våran externa hårddisk som typ kraschade för nåra månader sen, lämnade vi in nån stans för ett tag sen för att se om dom kunde rädda något på den, men det gick inte :'(  så nu är typ alla bilder från 2004, 2005 och 2006 borta :(
 aja, sånt är livet ...
Jag slänger in en bild på elin robertsson :)


Kommentarer
Postat av: lisaeee

svar : haha joo du kan ju vara stolt !!1 ;) <3

2009-01-02 @ 17:34:03
URL: http://lisaeriiksson.blogg.se/
Postat av: hannaaa

alla ... bilder.. på mej ... BORTA? :( fyfan , jag klarar inte av livet längre , tar livet av mej nu , älskar dej carro , vi syns aldri mer........ :((L)

2009-01-02 @ 21:30:38
URL: http://hannaaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0