hihiih

Tjena :)
Idag, som alla kanske redan vet har jag och Hanna varit på stan :D
Jag köpte en tröja (blå och grårandig, lika som hanniz ) och typ inget mer :P
Sen har jag ju sett körslaget och Lagaylia eller vad hon nu het (A) var ju bäst!! tyckte jag iaf, men det verkar ju som att jag var ensam om de :( .......

Det gick jättedåligt för mej igår när vi bowlade! det var nog för att jag körde utan staket :P för första gången :] haha, ingen strike men iaf en spärr :S haha, jeg blev ganska sur men det gick över ganska snabbt, när vi kom hem så åt vi, alltså familjen och Robertssons :) sen hade jag och elin lite kul :D, ksk jag lägger in nån bild senare vi får se :P
btw. hehe, någon som jag har varit hos senaste veckan som har nån aning om vars mina täckisar är ? :] svarta tuxer typ (a) :/ aja, jag säger väl godnatt nu ifall det inte kommer nåt mer inlägg ikväll från min sida :D så Godnatt (L) nu ska jag spela rct2 %)  hihi
/Carro

Kommentarer
Postat av: Lisaeee

ojoj , det gick inte så bra ;)

2009-01-04 @ 10:18:25
URL: http://lisaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0