Hoj :D

Nu är första dagen avklarad! :P, men torsdagar är kuliga dagar + att det är ju snart helg ;) haha, först ärde ju språk = spanska för min del :) och sen rast, slöjd=trä för min del :/, sen lunch, sen äre typ no, rast svenska... sluta 20 över 2 :/
aja, ksk in så intressant men? hha, jag har nog inte något som är intressantare att skriva;P, förutom ksk detta? :D
hanna har ju redan gjort de men ni kanske är litet nyfikna på mina svar? :)
VEM:Vem är i rummet med dej? -  ingen
Vem fick du senast sms av? -  pappa hihi :)
Vem tänker du på nu? - vet int :P
Vem pratade du senast i telefon med? -  minns inte :S
Vems hus var du senast i? -  förutom hemma å skolan så vare väl lindfors igår
Vem önskar du var med dej nu? -  Hanniz, Lisa, Lindfors m.f... <3
Vem är din favoritsläkting? - momme <3
Vem i din skola går dej mest på nerverna? - många haha :S

VAR

Var går du i skolan? -  kåge :D:D
Var är din telefon? -  bredvid mej :)
Var är din mamma? - typ på jobbet :P
Var sover du? - i mitt hus i mitt rum i min säng .
Var handlar du mest? - glitter :] haha, nämen typ ica? (A)


Var fick du tag i tröjan du har på dej? - linne JC, kofta lindex ;)
Vart åkte du senast bil? -  till olivia :)

VAD

Vad åt du senast? - pepperkaka :D
Vad drack du senast? -  mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? - ljusblå :)
Vad är den närmaste saken som är blå? - byxerna? :)
Vad gillar du mest med skolan? -  kompisarna :*
Vad har du på fötterna? -  röda sockar me vita prickar :)
Vad är din favoritfärg? -  rosa, blå, röd, vit, svart :)
Vilken film såg du senast? - fools gold :P
Vad hör du just nu? nån tenniskommentator på tv:n :S
nu blev allt typ bigmastort?, haha:S men aja, enjoy som hanna hade sagt ;)


peace in peace out / carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0