kissemissar<3






1. amandas söta katt.
2. lis gulliga katt.
3.li´s<3
4.amandas, så himla gullig!

det har varit riktigt kul att fota katterna, jätte roligt :)
idag var jag me li, vi fotade hemma hos henne osv. hade rätt så kul. sen for jag och li till "hemavan", alltså hem till amanda. hehe, och vi var me henne ett tag och var värsta paparazzin ;D (stavningen?) hehe riktigt kul. jag har fler bilder också. men nu gör jag bara ett inlägg för katterna. men de kommer sen.

btw.
cupen gick inte så bra om man säger så..
vi förlorade 2 matchen och spelade en oavgjord.
menmen.. vi hade bara tränat 3 träningar, och dom
andra hade tränat 3 månader. 3dagar i veckan typ.
men "vi får ta förlusten som en vinst" eller vad nu majsi säger!! :D hehe

och så äre innebandy match imorn, då ska vi vinna. de vill jag verkligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0