måndagdensextondejanuarinollnio

tjenaaaaa! idag har jag hanna å lissi varit på schtaan, jag typ shoppade loss och köpte en massa saker som jag egentligen inte behöver för 400 spänn :] också klippte jag mej ju :) de vart typ bra tycker jag, fast jag klippte mej ju inte så jättemkee. det jag har köpt är iaf:

*sockar 7 par (måndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag,söndag) :D h&m
*tröja randig långärmad, h&m
*hårklämmor och typ ansiktsrengöring :S också h&m :]
*grått linne, vero moda

hehe, vi var typ mest inne på h&m hela tiden? :P
jag köpte nåt i alla kassor på hm :] och hanna gjorde de me :D
det kanske kommer nå bilder på allt sen vi får se.

ikväll har det iaf varit träning, det var så jäkla kul! att fotbollen äntligen har börjat om , jag håll på att bli galen..
sen har jag sett let's dance, vem hejar ni på? själv vet jag inte riktigt, Carljan, Kitty och Hasse Aro hejar jag då inte på!
hahha.

det här var kanske ett tråkigt inlägg utan bilder så jag får väl leta reda på nån gammal bild från min (förra) mobil som jag använder nu för jag har lämnat in den nya, kameran funkar inte! :(

men här kommer en bild:
hehe, jag lisa och hanna slängde iväg våra foppatoffler i älven (A) okej, men det var inte så intressant så jag slänger in en till bild:)

inte bra kvalla :S menmen..
elinp, hannap, jag, lisae, elino :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0