Mobiiiiiiil

Hejsan bloggen!
Jag har just lagt in alla mina bilder från förra mobilen på datorn!

haha king mobil dedär^^ haha ;)
här kommer nåra pics från dom 2 åren!
<3
hihi, de komm int va så bra kvalla men :S

när jag åkte upp i en brandbil på sportfältet :)

när hanna och lisa puttade ut mej i gummibåten och jag inte kunde ro! (det kan jag fortfarande inte) :S:S:S
<3
<3

<3
btw. nån som vet vars min döskalle har tagit vägen? :/

hahahaha, den dagen <3

en av alla mina och hannas "seriösa" fotorundor ;)
<3<3

när vi var vakna hela natten (L)
<3

hahahhahahahhahahahahhahah

PSG 07 <3<3<3

jag kanske borde ha skrivit bildtexterna ovanför men :S

det blev många bilder!!
många minnen :D

hur är läget med alla då???
kommentera gärna!

/Carro :)

Kommentarer
Postat av: hannapee

HAHAHAHHAHAHAHAHA



ojoj,. crasy minnen =]<33

2009-01-15 @ 20:07:57
URL: http://hannaaap.blogg.se/
Postat av: elinolofsson

sluta carro :(<3

2009-01-16 @ 13:03:13
URL: http://elinolofsson.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fina bilder :):):):)hahihi

2009-02-02 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0