ni är bäst

hejhej.
a som sagt så har ju jag varit me varro & lisa idag på stan :) vi hade skitkul :] hehe.

om nån vill veta vad jag köpte?..
så läser du bara de här :
svart kofta, H&M
grått linne, H&M
teamsportiabyxer svarta, TEAM sportia=D
hårspray, H&M
hårklämmor, H&M
godis, hemmakväll<3
örhängen , minns inte vare va för nån affär :$
nå sminkborttagning :$.. åhlens

jag vet inte riktigt om de va allt men .. :$ , hihih. som ni ser så var vi mäst på hm , jag hade ju sånt dära presentkort där. så de va king:) men de tog slut.. hihi fatti

har haft en jätta bra dag!
tack carro å lisa ;*;*<3<3

men iallafall, vi åt kebab , tomat, gurka , sås , hehe. osv. till middag, det var riktigt gött!!! sen vare träning , det är ju fotboll nu , så de äger råmke! :) efter träningen for ja å lindfors hem till henne och chilla och basta osv :) ganska roli.



here kommer tha pictures från today :


örhängerna=)

yeeyey , 1 bild :):)

oki , match imorrn pepppppp! =D vet ingenting om matchen men ,... aaaaa, laget.se på dirren nu :)

HOJ=) / hannahananananahhanahhanahna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0