Så gick det

Hej :)
Cupen gick väl hyfsat bra, även om vi kom sist :/ av fyra lag: vi, stämningsgården, burträsk och byske/bodå :P
först mötte vi SIK då förlorade vet inte med hur mke men skulle tro ca 3-0. Sen var det Burträsk då förlorade vi med typ 2-1 - 3-1 eller nåt,,,, Det var iaf jag som gjorde målet! :} de va på en frispark :)
sen vart de 2-2 mot byske/bodå :P

Sammanlagt tacklade jag omkull 2 st, det var väl inte jättebra, men man får väl vara nöjd, de va iaf en från stämnings och en från burträsk ;)

Det var iaf jättekul, och jag tkr vi var väldigt duktiga! :D:D:D

svaren på frågestunden kmr nog imorrn (=
men nu ska jag kolla lite bloggar innan jag går och lägger mej :)

Sov gott! (L)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0