shopppinnng

tjenare!

för ett tag sen kom jag hem , har ju varit me carro på stan! :) jag köpte två tröjor.och jag hade tänkt visa upp dom här på bloggen, eller jag vet inte om ni precis är såå intresserade av mina kläder men .. här är dom iaf..:

tröja
H&M


tröja - STADIUM
(tröjan ser inte ut så där i verkligheter vart bara lite cp .. heh)

ser också på AIK:s match , jyri tacklade en luleåkille och nu är han skadad igen.. inte bra alltså , jyri är typ den bästa backen...inte bra, inte bra :(:(:(::(

men carro! tack för en king dag,snart kommer amanda och ska sova hos mej ska bli fettchiill asså! :D:D:D:D

/hannnnaaa ,


Kommentarer
Postat av: Carro =)

Tack själv :]

2009-01-03 @ 17:48:08
URL: http://hannaacarro.blogg.se/
Postat av: Lisaeee

snygga tröjer =)

vil ha den där gråblåa ! :] <3

2009-01-03 @ 19:45:06
URL: http://lisaeriiksson.blogg.se/
Postat av: anonym

det var ju ingen tackling precis,

profesionellt att ge ut felaktig information...

2009-01-04 @ 01:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0