Stressig, stressig, stressig

Så har min dag varit hittils.
på morgonen träffar jag lisa, anna och alva vid en korsning 25 i 8, (det tar typ 5 till 7 min för mej att gå dit :P).

Imorse steg jag upp 10 över 7 så jag hade alltså på mej drygt 15 min att äta och allt sånt.
men jag hann typ ändå i tid, men när jag kommer dit kommer jag på att jag hade packat alla grejer jag skulle ha med mej i en påse, men jag hade tagit med mej ryggan! Så då var det bara att kuta hem - hämta påsen - kuta till skolan.
Jag hann "i tid" då också.

sen har jag och lisa varit på stan, först tänkte vi ta trean hem, men då hade vi inte hunnit köpa allt som vi skulle så då bestämde vi oss för att ta kvart i fyran.

Men när klockan var ca 20 i 4 kom lisa på att hennes jeans som hon hade köpt på kappahl var gråa (då var vi inne på cubus) så då sprang vi till kappahl och bytte byxorna men kön var lite för lång så vi missade den bussen, men vi hann iaf med kvart över fyran! ;P

sen har jag gjort mej i ordning och käkat pizza och nu ska jag på disco!!
det var min dag:) hoppas alla har haft det bra!<3

Kramar/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0